Artykuł

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi będzie pracować zdalnie

  • kategoria:
  • Koronawirus

W związku z sytuacją epidemiczną w biurze, począwszy od 30.10 Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi będzie udzielać porad w sprawach konsumenckich tylko telefonicznie.

Porady będą udzielane pod numerami telefonów 42 638 46 56 (sekretariat), 42 638 46 57, 42 638 46 58, 42 638 54 45, lub e-mailem: mrk@uml.lodz.pl.

Rekomendujemy, aby konsumenci, których sprawy są już prowadzone przez Biuro, kontaktowali się bezpośrednio z pracownikami prowadzącymi sprawy – imiona i nazwiska pracowników wraz z numerami telefonu i adresami e-mail podane są w każdym piśmie Biura, jakie było wysłane w danej sprawie do konsumenta. W razie wątpliwości należy kontaktować się telefonicznie pod nr 42 638 46 56 (sekretariat).

UWAGA: W przypadku przesyłania do Biura Rzecznika Konsumentów drogą e-mailową jakichkolwiek dokumentów, zalecanym sposobem postępowania jest zabezpieczenie dokumentacji hasłem i jednocześnie przekazanie pracownikowi Biura Rzecznika innym kanałem komunikacji (najlepiej telefonicznie pod nr 42 638 46 56) hasła dostępu.

Wnioski o podjęcie przez Rzecznika Konsumentów interwencji u przedsiębiorcy przyjmowane są wyłącznie na piśmie. Wzór wniosku możliwy jest do pobrania ze strony internetowej UMŁ, z zakładki: https://uml.lodz.pl/dla-mieszkancow/rzecznicy-i-pelnomocnicy/miejski-rzecznik-konsumentow-w-lodzi/

Wnioski te należy kierować do Biura Rzecznika:

  • umieszczając w pojemniku przy wejściach do Urzędu w lokalizacjach: ul. Piotrkowska 110, ul. Zachodnia 47, Al. Piłsudskiego 100,
  • drogą pocztową,
  • przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (wymagane jest posiadanie profilu zaufanego ePUAP).

Niezależnie od Biura Rzecznika Konsumentów w Łodzi pomoc prawną konsumentom świadczy Ogólnopolska Infolinia Konsumencka – tel. 801 440 220 oraz 22 290 89 16, a za pośrednictwem Internetu Konsumenckie Centrum E-porad - w celu uzyskania tam pomocy należy wysyłać wiadomości na adres e-mail: porady@dlakonsumentow.pl.

Można także korzystać z portalu https://e-konsument.com/, który automatycznie generuje poradę prawną. Pomoc prawna jest bezpłatna.

Aktualności

poniedziałek, 16 marca 2020

Ograniczenie wykonywania czynności przez CŚS w Łodzi

Piotr Skobel

Zarządzenie Nr 5/2020 Dyrektora Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi z dnia 16 marca 2020 r. w sprawie ograniczenia wykonywania zadań przez Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi. więcej

niedziela, 15 marca 2020

Zmiany dot. przyjmowania wniosków

Piotr Skobel

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi zmienia zasady obsługi świadczeniobiorców w związku z obowiązkiem zachowania społecznego dystansu. więcej

piątek, 13 marca 2020

Zamknięte Punkty obsługi świadczeniobiorców

Piotr Skobel

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym związanym z koronawirusem od 16-03-2020 r. ( do odwołania) będą zamknięte Punkty Obsługi Świadczeniobiorców : więcej

czwartek, 12 marca 2020

Prosimy o ograniczenie wizyt

Piotr Skobel

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym związanym z koronawirusem zachęcamy do składania wniosków drogą elektroniczną, bez konieczności wizyty w Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi. więcej