Artykuł

Akcja "Internety mają serce", czyli posiłek i odzież dla potrzebujących

  • kategoria:
  • Miasto

Z okazji zbliżających się Mikołajek lokalne firmy postanowiły zrobić coś dobrego dla potrzebujących w Łodzi. Przed Domkiem św. Mikołaja w pasażu Schillera rozdawano ciepłą zupę, pieczywo, ciepłe skarpety.

fot. Sebastian Glapiński / UMŁ
Akcję wspólnie z organizatorami zainaugurowała prezydent Łodzi Hanna Zdanowska
5 zdjęć
fot. Sebastian Glapiński / UMŁ
ZOBACZ
ZDJĘCIA (5)

Jak co roku, firmy z branży technologicznej realizują akcję "Internety mają serce", podczas której szefowie łódzkich firm z tej branży rozdają gorącą zupę, ciepłą odzież i pieczywo potrzebującym. Akcję w pasażu Schillera wspólnie z organizatorami zainaugurowała prezydent Łodzi Hanna Zdanowska, która objęła honorowy patronat nad przedsięwzięciem.

Inspiracją do wspólnej akcji okazało się zeszłoroczne wyzwanie, które Zbyszkowi Nowickiemu rzucili internauci. W zeszłym roku 400 litrów zupy rozeszło się tak szybko, że postanowiono rozszerzyć akcję. W tym roku na potrzeby akcji pozyskano Domek Świętego Mikołaja, jeden z obiektów świątecznego kiermaszu.

- Decyzję o wzięciu udziału w tej inicjatywie podjąłem od razu. Uważam, że trzeba pomagać innym, już wiele razy pokazaliśmy, że w Bluerank pracują ludzie z dobrym sercem i ludzką twarzą. Okazało się, że nie tylko u nas są ludzie wrażliwi i którzy także chętnie angażują się w pomoc innym. Dziękuję wszystkim firmom, które w tym roku przyłączyły się do akcji. Jesteście wielcy - mówi Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający w Bluerank.

W tegorocznej edycji akcji "Internety mają serce" bierze udział ok. 20 firm z branży technologicznej: Accenture, Arden, Atos, Bluerank, Hycom, Imagine, Kamikaze, Makolab, Oberthur Technologies, SEQR i TOYA, LSI Software, GFT, Mobica, ABB, Ceri, Pan tu nie stał. Do rozdania jest ponad 1200 porcji ciepłego posiłku.

- Wierzymy, że warto oderwać się od codziennej pracy i zrobić coś dla innych. Liczymy, że akcja "Internety mają serce" będzie kontynuowana i stanie się tradycją, podobnie jak coroczna wigilia dla osób potrzebujących, organizowana przez krakowskich kupców - podkreślają organizatorzy.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęła TV TOYA, "Młodzi w Łodzi" oraz Studenckie Radio Żak Politechniki Łódzkiej.

Aktualności

środa, 22 kwietnia 2020

Zmiana wysokości dodatku energetycznego

Piotr Skobel

publikacja Obwieszczenia Ministra Klimatu z dnia 10 kwietnia 2020 r. w sprawie wysokości dodatku energetycznego obowiązującej od dnia 1 maja 2020 więcej

wtorek, 21 kwietnia 2020

Przedłużenie ważności świadectw dla obcokrajowców

Piotr Skobel

Przedłużono okresy trwania zezwolenia na pracę oraz zezwolenia na pobyt czasowy. więcej

Szczególne rozwiązania dot. przedłużenia orzeczeń o niepełnosprawności i niezdolności do pracy

Piotr Skobel

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje, iż w związku z wprowadzonym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanem epidemii, na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych… więcej

czwartek, 2 kwietnia 2020

Zmiana terminu wypłat w m-cu kwietniu 2020

Piotr Skobel

W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, w miesiącu kwietniu realizacje świadczeń nastąpią we wcześniejszych terminach. więcej

Portal Tarcza Antykryzysowa

Piotr Skobel

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi uprzejmie informuje, iż na portalu gov.pl działa strona „Tarcza Antykryzysowa” więcej

poniedziałek, 16 marca 2020

Ograniczenie wykonywania czynności przez CŚS w Łodzi

Piotr Skobel

Zarządzenie Nr 5/2020 Dyrektora Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi z dnia 16 marca 2020 r. w sprawie ograniczenia wykonywania zadań przez Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi. więcej