Artykuł

Wyłączona obsługa bezpośrednia Urzędu Miasta Łodzi

  • kategoria:
  • Koronawirus

W związku z zarządzeniem Ministra Zdrowia o wprowadzeniu stanu zagrożenia epidemicznego od poniedziałku 16 marca 2020 r. wyłączona zostaje bezpośrednia obsługa Urzędu Miasta Łodzi.

Zasady kontaktu mieszkańców z urzędem zostały określone w zarządzeniu 3499/VIII/20 Prezydent Miasta Łodzi z dnia 15 marca 2020 r. w sprawie ograniczenia zadań przed Urząd Miasta Łodzi.

Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu należy składać elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub przez umieszczenie w pojemniku ustawionym przy wejściach do Urzędu w następujących lokalizacjach:

1) ul. Piotrkowska 110;

2) ul. Zachodnia 47;

3) al. Piłsudskiego 100.

 

Rejestracja zgonów i sporządzenia aktów zgonów są realizowane przy al. Piłsudskiego 100.

Pracownicy Urzędu realizują niezbędne kontakty z interesantami Urzędu telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez numery telefoniczne i adresy poczty elektronicznej.

 Lista spraw, które można w Urzędzie załatwić elektronicznie znajduje się na stronie lodz.pl/e-formularze


W Zarządzeniu czytamy:

Na podstawie §8 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemiologicznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 433)

zarządzam co następuje:

 

§ 1.

 

1. W okresie od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania wykonywanie zadań przez Urząd Miasta Łodzi, zwany dalej  "Urzędem", podlega ograniczeniu polegającemu na wykonywaniu zadań przez Urząd w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.

2. Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu należy składać elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub przez umieszczenie w pojemniku ustawionym przy wejściach do Urzędu w następujących lokalizacjach:

1) ul. Piotrkowska 110;

2) ul. Zachodnia 47;

3) al. Piłsudskiego 100.

§2.

1. Ograniczenie, o którym mowa w § 1 nie ma zastosowania do bieżącej rejestracji zgonów i sporządzania aktów zgonu.

2. Zadania określone w ust. 1 są realizowane przez Urzędników Stanu Cywilnego w lokalizacji wskazanej w § 1 ust. 2 pkt 3.

§ 3.

Z zastrzeżeniem § 2, pracownicy Urzędu realizują niezbędne kontakty z interesantami Urzędu telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez numery telefoniczne i adresy poczty elektronicznej zamieszczone na stronie podmiotowej BIP Urzędu.

§ 4.

Wykonywanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta Łodzi.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Prezydent Miasta Łodzi

Hanna Zdanowska

Powiązane pliki

Aktualności

wtorek, 28 września 2021

Zdjęcie pola- Ilustracja ozdobna bez dalszego znaczenia

Wysokość przeciętnego dochodu z pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych z 1 ha przeliczeniowego w 2020 r.

Obwieszczenie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 22 września 2021 r. w sprawie wysokości przeciętnego dochodu z pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych z 1 ha przeliczeniowego w… więcej

środa, 22 września 2021

Dyżury pracowników ZUS w Centrum Świadczeń Socjalnych

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje o możliwości konsultacji z pracownikiem ZUS w sprawie złożenia wniosku o Dobry Start w dniach 7 oraz 8 października 2021. więcej

wtorek, 14 września 2021

Dyżury pracowników ZUS w Centrum Świadczeń Socjalnych

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje o możliwości konsultacji z pracownikiem ZUS w sprawie złożenia wniosku o Dobry Start w dniach 15 oraz 22 września 2021. więcej

Informacja dotycząca upływu terminu ważności kart przedpłaconych Getin Noble Bank S.A.

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje, iż z dniem 31.12.2021r. upływa termin ważności kart przedpłaconych Getin Noble Bank S.A. Prosimy o wypłacenie wszystkich środków znajdujących się… więcej

środa, 1 września 2021

Dyżury pracowników ZUS w Centrum Świadczeń Socjalnych

Piotr Skobel

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje o możliwości konsultacji z pracownikiem ZUS w sprawie złożenia wniosku o Dobry Start w dniach 2 i 3 oraz 9 i 10 września 2021. więcej

piątek, 13 sierpnia 2021