Artykuł

Pozytywne reakcje pasażerów po pierwszych dniach korekty siatki połączeń MPK

  • kategoria:
  • Miasto
  • Łódź Łączy
  • Aktualności ZDiT

Wprowadzona od 4 lutego nowa siatka połączeń MPK spotkała się z pozytywnym przyjęciem przez pasażerów.

fot. z arch. UMŁ
Wprowadzona od 4 lutego nowa siatka połączeń MPK spotkała się z pozytywnym przyjęciem przez pasażerów

Zmiany tras dotyczyły 16 linii autobusowych i 4 tramwajowych oraz utworzenia nowego połączenia, czyli linii nr 18. Jak poinformował podczas konferencji prasowej wicedyrektor Zarządu Dróg i Transportu Maciej Sobieraj, pasażerowie zgłaszają teraz znacznie mniej zastrzeżeń niż po kwietniowej "rewolucji komunikacyjnej" w 2017 roku. Uwagi dotyczą głownie rozkładów jazdy, a zdecydowanie rzadziej trafiają się propozycje zmian przebiegu linii. Maciej Sobieraj podkreślił też, że ZDiT cały czas analizuje opinie pasażerów i gotowy jest korygować rozkłady, jeśli tylko będzie to uzasadnione.

Zbigniew Papierski, prezes MPK, powiedział, że obecna siatka połączeń to kompromis między potrzebami mieszkańców i możliwościami przewoźnika, który codziennie do obsługi mieszkańców Łodzi wysyła praktycznie cały dostępny tabor. - Myślę, że ten czwarty dzień pokazał, że nowa siatka połączeń została dobrze odebrana przez pasażerów - ocenił prezes Papierski.

Warto przypomnieć, że w zestawieniu przygotowanym przez Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, porównującym komunikację w największych miastach w Polsce, Łódź znalazła się na drugim miejscu pod względem największej liczby tzw. wozokilometrów na mieszkańca i na kilometr powierzchni miasta. W wypadku Łodzi ten wskaźnik wynosi ponad 70 i potwierdza bardzo dobre nasycenie komunikacją miejską.

Powiązane pliki

ZOBACZ TAKŻE

Aktualności

środa, 22 września 2021

Dyżury pracowników ZUS w Centrum Świadczeń Socjalnych

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje o możliwości konsultacji z pracownikiem ZUS w sprawie złożenia wniosku o Dobry Start w dniach 7 oraz 8 października 2021. więcej

wtorek, 14 września 2021

Dyżury pracowników ZUS w Centrum Świadczeń Socjalnych

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje o możliwości konsultacji z pracownikiem ZUS w sprawie złożenia wniosku o Dobry Start w dniach 15 oraz 22 września 2021. więcej

Informacja dotycząca upływu terminu ważności kart przedpłaconych Getin Noble Bank S.A.

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje, iż z dniem 31.12.2021r. upływa termin ważności kart przedpłaconych Getin Noble Bank S.A. Prosimy o wypłacenie wszystkich środków znajdujących się… więcej

środa, 1 września 2021

Dyżury pracowników ZUS w Centrum Świadczeń Socjalnych

Piotr Skobel

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje o możliwości konsultacji z pracownikiem ZUS w sprawie złożenia wniosku o Dobry Start w dniach 2 i 3 oraz 9 i 10 września 2021. więcej

piątek, 13 sierpnia 2021

wtorek, 27 lipca 2021

Wypłacane świadczenie- ilustracja bez dodatkowych treści

Okres świadczeniowy 2021/2022 dla wniosków papierowych

Piotr Skobel

Wnioski o świadczenia rodzinne oraz o świadczenia alimentacyjne w formie papierowej na okres zasiłkowy/świadczeniowy 2021/2022 można składać od dnia 2 sierpnia 2021 r. w Centrum Świadczeń Socjalnych w… więcej