Artykuł

Obsługuje interesantów tylko po uprzednim umówieniu terminu spotkania

  • kategoria:
  • CŚS wewnętrzne

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje, że od dnia 18-05-2020 r. wznowiona zostaje bezpośrednia obsługa mieszkańców wyłącznie w sprawach wymagających osobistego udziału interesantów, po uprzednim umówieniu terminu spotkania:

  • przy ul. Urzędniczej 45 – w zakresie złożenia wniosków o ustalenie uprawnień do świadczeń rodzinnych, wychowawczych, alimentacyjnych, jednorazowego świadczenia na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych
    telefonicznie (42) 638-59-69 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wnioski@css.uml.lodz.pl
  • przy ul. Urzędniczej 45 – w zakresie uzupełnienia wniosków o ustalenie uprawnień do świadczeń rodzinnych, wychowawczych oraz jednorazowego świadczenia na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”
    telefonicznie (42) 638-59-62 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wezwania@css.uml.lodz.pl
  • przy ul. Urzędniczej 45 – w zakresie wydania karty przedpłaconej
    telefonicznie (42) 638-59-74 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wyplaty@css.uml.lodz.pl
  • przy ul. Drewnowskiej 5 – w zakresie uzupełnienia wniosków o ustalenie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego
    telefonicznie (42) 638-59-75 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej funduszal@css.uml.lodz.pl
  • przy ul. Drewnowskiej 5 – w zakresie działań podejmowanych wobec dłużnika alimentacyjnego
    telefonicznie (42) 638-56-55 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej funduszal@css.uml.lodz.pl
  • przy al. Piłsudskiego 100 – w zakresie uzupełnienia wniosków o dodatek mieszkaniowy oraz dodatek energetyczny
    telefonicznie (42) 638-50-09 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej dod_mieszk@css.uml.lodz.pl

Do budynku będą mogły wejść tylko osoby umówione na wizytę.

Klient po wejściu do budynku, przed załatwieniem sprawy zobowiązany jest zdezynfekować dłonie oraz mieć zasłonięte usta i nos. Należy również pamiętać o zachowaniu co najmniej 1,5 m dystansu pomiędzy osobami znajdującymi się w budynku. Ze względu na podpisywanie dokumentów urzędowych, zaleca się posiadanie własnego długopisu.

Z uwagi na bezpieczeństwo Klientów i Pracowników Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi obsługa klienta będzie odbywała się tylko przy wyznaczonych stanowiskach bez możliwości korzystania z infrastruktury dla dzieci.

Ponadto Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje, że wnioski oraz wszelką korespondencję mieszkańcy Łodzi będą mogli nadal złożyć:

Aktualności

środa, 22 września 2021

Dyżury pracowników ZUS w Centrum Świadczeń Socjalnych

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje o możliwości konsultacji z pracownikiem ZUS w sprawie złożenia wniosku o Dobry Start w dniach 7 oraz 8 października 2021. więcej

wtorek, 14 września 2021

Dyżury pracowników ZUS w Centrum Świadczeń Socjalnych

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje o możliwości konsultacji z pracownikiem ZUS w sprawie złożenia wniosku o Dobry Start w dniach 15 oraz 22 września 2021. więcej

Informacja dotycząca upływu terminu ważności kart przedpłaconych Getin Noble Bank S.A.

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje, iż z dniem 31.12.2021r. upływa termin ważności kart przedpłaconych Getin Noble Bank S.A. Prosimy o wypłacenie wszystkich środków znajdujących się… więcej

środa, 1 września 2021

Dyżury pracowników ZUS w Centrum Świadczeń Socjalnych

Piotr Skobel

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje o możliwości konsultacji z pracownikiem ZUS w sprawie złożenia wniosku o Dobry Start w dniach 2 i 3 oraz 9 i 10 września 2021. więcej

piątek, 13 sierpnia 2021

wtorek, 27 lipca 2021

Wypłacane świadczenie- ilustracja bez dodatkowych treści

Okres świadczeniowy 2021/2022 dla wniosków papierowych

Piotr Skobel

Wnioski o świadczenia rodzinne oraz o świadczenia alimentacyjne w formie papierowej na okres zasiłkowy/świadczeniowy 2021/2022 można składać od dnia 2 sierpnia 2021 r. w Centrum Świadczeń Socjalnych w… więcej