Artykuł

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi będzie pracować zdalnie

  • kategoria:
  • Koronawirus

W związku z sytuacją epidemiczną w biurze, począwszy od 30.10 Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi będzie udzielać porad w sprawach konsumenckich tylko telefonicznie.

Porady będą udzielane pod numerami telefonów 42 638 46 56 (sekretariat), 42 638 46 57, 42 638 46 58, 42 638 54 45, lub e-mailem: mrk@uml.lodz.pl.

Rekomendujemy, aby konsumenci, których sprawy są już prowadzone przez Biuro, kontaktowali się bezpośrednio z pracownikami prowadzącymi sprawy – imiona i nazwiska pracowników wraz z numerami telefonu i adresami e-mail podane są w każdym piśmie Biura, jakie było wysłane w danej sprawie do konsumenta. W razie wątpliwości należy kontaktować się telefonicznie pod nr 42 638 46 56 (sekretariat).

UWAGA: W przypadku przesyłania do Biura Rzecznika Konsumentów drogą e-mailową jakichkolwiek dokumentów, zalecanym sposobem postępowania jest zabezpieczenie dokumentacji hasłem i jednocześnie przekazanie pracownikowi Biura Rzecznika innym kanałem komunikacji (najlepiej telefonicznie pod nr 42 638 46 56) hasła dostępu.

Wnioski o podjęcie przez Rzecznika Konsumentów interwencji u przedsiębiorcy przyjmowane są wyłącznie na piśmie. Wzór wniosku możliwy jest do pobrania ze strony internetowej UMŁ, z zakładki: https://uml.lodz.pl/dla-mieszkancow/rzecznicy-i-pelnomocnicy/miejski-rzecznik-konsumentow-w-lodzi/

Wnioski te należy kierować do Biura Rzecznika:

  • umieszczając w pojemniku przy wejściach do Urzędu w lokalizacjach: ul. Piotrkowska 110, ul. Zachodnia 47, Al. Piłsudskiego 100,
  • drogą pocztową,
  • przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (wymagane jest posiadanie profilu zaufanego ePUAP).

Niezależnie od Biura Rzecznika Konsumentów w Łodzi pomoc prawną konsumentom świadczy Ogólnopolska Infolinia Konsumencka – tel. 801 440 220 oraz 22 290 89 16, a za pośrednictwem Internetu Konsumenckie Centrum E-porad - w celu uzyskania tam pomocy należy wysyłać wiadomości na adres e-mail: porady@dlakonsumentow.pl.

Można także korzystać z portalu https://e-konsument.com/, który automatycznie generuje poradę prawną. Pomoc prawna jest bezpłatna.

Aktualności

środa, 4 listopada 2020

Wznowienie bezpośredniej obsługi mieszkańców w Wydziale Świadczeń Alimentacyjnych

Piotr Skobel

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi informuje, że od dnia 03-11-2020 r. w Wydziale Świadczeń Alimentacyjnych mieszczącym się w Łodzi przy ul. Drewnowskiej 5 została wznowiona bezpośrednia obsługa… więcej

Wypłacane świadczenie- ilustracja bez dodatkowych treści

Składanie wniosków papierowych o przyznanie świadczeń

Piotr Skobel

Wnioski o świadczenia rodzinne, świadczenia wychowawcze, świadczenia alimentacyjne, świadczenie dobry start oraz wnioski o dodatek mieszkaniowy i dodatek energetyczny w formie papierowej można składać… więcej

czwartek, 22 października 2020

Informacja o ograniczeniach w pracy Wydziału Świadczeń Alimentacyjnych

Piotr Skobel

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi uprzejmie informuje, że od 23.10.2020 r. zostaje wyłączony z bezpośredniej obsługi mieszkańców Wydział Świadczeń Alimentacyjnych mieszczący się w Łodzi przy ul.… więcej

poniedziałek, 19 października 2020

Ograniczone godziny pracy Wydziału Świadczeń Alimentacyjnych w dniu 19.10.2020

Piotr Skobel

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi uprzejmie informuje, iż w dniu 19.10.2020 roku Wydział Świadczeń Alimentacyjnych przy ulicy Drewnowskiej 5 pozostaje nieczynny z uwagi na dezynfekcję pomieszczeń. … więcej

piątek, 16 października 2020

Realizacja wypłat przyznanych świadczeń we wcześniejszych terminach.

Piotr Skobel

Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi uprzejmie informuje, że w związku ze znacznym wzrostem ilości zachorowań na Sars-cov-2 podjęło decyzję o realizacji wypłat przyznanych świadczeń w terminach… więcej

czwartek, 1 października 2020

Wypłacane świadczenie- ilustracja bez dodatkowych treści

Składanie wniosków papierowych o przyznanie świadczeń

Piotr Skobel

Wnioski o świadczenia rodzinne, świadczenia wychowawcze, świadczenia alimentacyjne oraz o świadczenie dobry start w formie papierowej można składać od dnia 1 października 2020 r. w Centrum Świadczeń… więcej